Vous utilisez un navigateur non à jour ou ancien. Il ne peut pas afficher ce site ou d'autres sites correctement. Vous devez le mettre à jour ou utiliser un navigateur alternatif.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Geneva">quote:</font><HR>Posté à l'origine par BackCat: La preuve !! Mais maintenant je dois y retourner pour voir les réponses... le temps. C'est ça le vrai nerf de la guerre !!!<HR></BLOCKQUOTE>
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Geneva">quote:</font><HR>Posté à l'origine par [MGZ]Slug: BackCat va quand meme pas aller squatter la niche loué par 'tanplan à GrosMinet ?... ca va être la guerre mon colonel !
@+
Guillaume<HR></BLOCKQUOTE>
Backcat ne perdra pas, et nous autres seront débarassés des sacs à puces qui trainent par chez nous!
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Geneva">quote:</font><HR>Posté à l'origine par BackCat: Ben v'là ! Mi chu nin eun femme eud'ménache mi !!! pis quo incore ??<HR></BLOCKQUOTE>
si o li d'mind', e'n po bin passer ein tiot keup d'wassingue d'inch' troquet eud chés carabistouilleux!
Ben mi jeul répèt' : pis quo incore ??? chest nin marqué la poste ichi... Brin ! Mi j'en veux nin des carabistoulleux. Quin j'vais à l'trocson, ché pour m'invoyer un tiot coup eud' chuche mourette din l'claquot et pis ché tout. Quo ? Brin aleur !